PROPORTZIOAK


Ariketa honetan proportzioa landu dugu eta irudi berdina hiru tamaina desberdinetan egin dugu, ahalik eta berdinen.

Hemen dituzue gure lanak.























 



  





  












 Hurrengora arte!!

Iruzkinak

  1. Aitor naiz. Zer hogei ta bost artistak. Oso polita Carlos eta Jaione

    ErantzunEzabatu
  2. Iban naiz eskulan oriek oso oso politak dira

    ErantzunEzabatu
  3. Soy Daniel,me gusta mucho gracias Carlos y Jailone :)

    ErantzunEzabatu
  4. me gustan mucho todos los trabajos son preciosos

    ErantzunEzabatu
  5. David Laguillo naiz, oso polita Karlos eta Jaione

    ErantzunEzabatu
  6. Lucìa naiz.Eskerrik asko denei

    ErantzunEzabatu
  7. jagoba naiz ze artistak gara.

    ErantzunEzabatu
  8. Oihane naiz. Zuek egin duzuen gauzak guztiak oso politak dira. Zer artista zareten guztiak!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  9. Julen naiz. Oso politak dira lan guztiak eta oso ideia ona izan da blog hau egitea.

    ErantzunEzabatu
  10. Oso polita!!!! Eskerrik asko Carlos eta Jaione!!!!

    Andrea naiz

    ErantzunEzabatu
  11. Inés naiz.Oso politak dira.Eskerrik asko Karlos eta Jaione.

    ErantzunEzabatu
  12. bai oso politak diraaaaaaa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ErantzunEzabatu
  13. Iker Hidalgo naiz oso polita da eskerrik asko Karlos eta Jaione.

    ErantzunEzabatu
  14. Oso ondoooooooo!!!! Artistas , las nuevas generaciones .......que tiemble el museo gugeheim......!!!!

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina

Blog honetako argitalpen ezagunak

BEGI UMELAK (ITXASO PAIA)